Hurtig

Känner mig riktigt hurtig, tog på mig löparskorna och gav mig ut på en 40 mintuerstur, helt underbart härligt känns det nu efteråt, men tungt gick det, var ett tag sen nu. Så nu sitter jag och njuter av en god middag, inte så exklusiv, men jag tycker om omelett.

Gick en sväng i väsbycentrum efter jobbet och införskaffade mig en adventsstjärna i guld, den passar riktigt bra faktiskt, köpte även ett par skor som jag gått och trånat efter i någon vecka trots att de var billiga har jag inte kommit mig för att köpa de ännu. Men nu står de i min garderob och jag är sjukt nöjd.


Jag undrar vad våra arbetskamrater har tyckt om mig, jenny och jesper idag, vi har varit så övertrötta att vi gått runt och fnissat hela dagen och bara svammlat, men kul hade vi. Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju.



Ett ord kan förändra dagen, Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback