Mästerkocken?

jag börjar bli riktigt haj på laga mat nu alltså, de där lektionerna på hemkunskapen har nog trots allt gjort lite nytta, gjorde världens godasre pastasås idag, eller jag tycker i alla fall att den var supergod, innehöll det jag tycker om, mums, men nu är jag proppmätt, var tvungen att ta en liten promenad efter maten eftersom jag var så himla mätt.

Hade egentligen tänkt springa idag men somnade på soffan direkt jag kom hem och vaknade inte förens halv 7 av att jag var vrålhungrig så jag får ta det i morgon i stället, i morgon ska jag även inviga tvättstugan här på Lövstavägen, wish me luck. Nej men det kommer säkert gå jättebra, jag har ju faktikt tvättat förr.


3 dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback