Vilken kväll alltså.

Oj,oj,oj, säger jag bara, spontan fester är helt klart det roligaste!  Var på middag hos familjen Maksimovs igår när telefonen ringde, det var Jesper från jobbet som frågade vad jag skulle göra senare på kvällen, eftersom jag hade bestämt att jag skulle träffa Jenny så svarade jag självklart det och av någon andledning så lyckades han övertala mig att övertala Jenny att vi skulle gå ut med han och några andra från jobbet, sagt och gjort. Mötte upp dem på  Kungsgatan och satt och drack och snackade skit och helt plötsligt var klockan 2 och det var stängning men ingen av oss hade någon lust att dra hem då, kvällen kändes fortfarande ung så vi drog på efterfest på någon tvärgata och kom inte hem förens vid halv 7 i morse, eller hem och hem sov i vallentuna hos Maksimovs eftersom Jenny hade flirtat till sig skjuts till vallentuna.

Tack för en lyckad kväll alla. Jag hade grymt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback