En liten fågel viskade i mitt öra

att det var dags för en uppdatering.  Kan inte annat än att hålla med, jag har varit världens sämsta bloggare de senaste månaderna.  Inte ett enda inlägg sen i julas. Och jag har ingen bra anledning till det heller mer än brist på motivation och mycket att göra. Men det är egentligen bara dåliga ursäkter. Men jag kan inte heller lova att jag kommer börja blogga massa igen. Men jag ska försöka uppdatera lite mer i alla fall.

Sommaren har i alla fall kommit till stockholm, eller åtminstone våren, känns faktiskt som sommar, är nästan 22 grader ute idag och i lördags satt vi i tantolunden och sjöng allsång vid en brasa och drack litegrann, hade bara leggings på mig och jag frös inte, trots att klockan var mitt i natten, då känns det som som sommaren är nära



det bara spritter i  benen när sommaren närmar sig med stormsteg så  har faktiskt varit ute och sprungit 7 Km kände mig duktig med tanke på hur dåligt mina knän mått på sista tiden.

Kort och gott, life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback