Godmorgon!

eller godmorgon, snarare goddag, men sak samma!  Har inte orkat ta mig för att göra något än. Borde städa & tvätta men det har verkligen ingen lust med idag. I alla fall inte ännu, ska snart käka frukost i alla fall så får  vi se vad jag får för mig att göra sen, kanske får ett ryck och börjar städa. Borde sticka ut och springa en sväng också men det får bli i eftermiddag i så fall, snart är det ju dags för den stora släktkampen eller vad man ska kalla det och jag tänker verkligen inte få stryk av min lillasyster, så det är bara att kuta på så att kondisen hinner bli lite bättre innan dess.

Men först frukost.

Kommentarer
Postat av: tjorven lover

du är min bästa vänn

2009-08-05 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback